חופים הם לפעמים… מקום רומנטי

חופים מעצם הווייתם הם רומנטיים. מים קרירים, בגד ים, נוף פתוח ורוח נעימה. לכבוד חג האהבה (וקצת אחריו) שהזכיר לכולנו את הדברים החשובים באמת אספנו עבורכם המלצות לחופים רומנטיים במיוחד.

זה הזמן להיזכר שחופים הם לא רק חופי ים התיכון, גם לכינרת וכמובן ים המלח יש היצע מכובד.

מומלץ להצטייד בבקבוק יין, מחצלת ולהגיע בשעת שקיעה. בכל החופים אפשר להישאר לישון, מה שיוסיף לחגיגה. אה, וגם כדאי לשאת עמכם חומר נגד יתושים.

משתזפים באהבה בחוף רותם שיזף

חוף רותם שיזף הוא אחד מחופיה המזרחיים של הכנרת. במזרח הכינרת יש אופי מיוחד שלא תמצאו בחופיה המערביים.

מרחבי חול לבן ההולכים וגדלים ככל שמפלס המים יורד. על תוותרו על שהייה במקום בשעת שקיעה, עת הרי הגליל, מצוק הארבל ומימי הכינרת נצבעים באור מיוחד.

איך מגיעים: למגיעים מדרום, פנייה שמאלה לחוף כ- 3 ק"מ לאחר הפנייה לקיבוץ האון.

קיראו המלצות על: צימרים בטבריה והסביבה

בונים אהבה בחוף הבונים

חוף הבונים הוא מהיפים בחופי הארץ. רצועת חול גדולה, מפרצי ים קטנים, צמחיית חוף (אוטוטו פורחות גם החבצלות).

אם ברצונכם לרחוץ בים, או לראות את השקיעה מבלי ללכת יותר מידי, החנו את רכבכם בחניון המרוחק יותר שם תמיד יהיו פחות אנשים.

אפשרות נוספת היא להחנות את הרכב דווקא בחניון המרכזי וללכת דרך מסלול מסומן לכיוון חוף דור. השביל עובר בינות מפרצוני הים הקטנים, מצבורי צדפים, מערה ועוד.

איך מגיעים: למגיעים מדרום – פנייה שמאלה, 4 ק"מ אחרי צומת פרדיס, למגיעים מצפון – פנייה ימינה, 8 ק"מ אחרי מחלף עתלית.

קיראו המלצות על: מושב עופר הסמוך

ניצני אהבה בחוף ניצנים

בחוף ניצנים מרחבים פתוחים של חול וים כחול. ייתכן שזה הדבר הכי קרוב לחופי רצועת עזה שאמורים להיות מדהימים.

מתבקש לפרוס מחצלת קטנה, להביא בקבוק יין ולהתמכר לנוף, לרוח ולאווירה. החוף הינו אתר ידוע לפסטיבלים והופעות, אז אם ברצונכם בחוויה אינטימית יחסית, בדקו שאין אירוע מתוכנן.

החוף בסמוך לשמורת חולות ניצנים שם תוכלו לטייל בדיונות החול הייחודיות לאזור.

איך מגיעים: נוסעים על כביש אשקלון – אשדוד ופונים מערבה עם השילוט, מעט אחרי הפנייה ליישוב ניצן.

אהבה הדרגתית בחוף מצוקי דרגות

למביט מלמעלה, חוף מצוקי דרגות ייראה כסבך גדול של צמחייה.

"צמחייה בים המלח"? ייתכן ותשאלו, ובכן האזור עשיר בצמחי קנה ועצי אשל המקנים מכסה מהשמש היוקדת.

החנו את הרכב והתחילו להלך בשבילים שרבים לפניכם דרכו בהם. מצאו מקום הולם להתמקם בו וזה הזמן למצוא את הפנינה האמיתית של המקום – מעיינות מים מתוקים הנובעים בסמוך לים.

המעיינות יצרו בריכות קטנות ומזמינות לרחצה. קרוב לוודאי שלא תמצאו את עצמיכם לבד בחוף, אולם רוב הסיכויים שתפגשו בטיפוסים מיוחדים ומעוררי השראה.

הזמן המומלץ להגיע הוא כמובן בשקיעה, אך גם לינה בחוף היא חלק בלתי נפרד בחוויה.

איך מגיעים: נוסעים בכביש 90, פונים שמאלה כ- 2 ק"מ אחרי הפנייה לכיוון מצוקי דרגות לדרך פטרולים הנוסעת במקביל לחוף.